Giant er
en av verdens største sykkelprodusenter, og har produsert sykler siden 1972.
Giant 22 Explore E+ 3 GTS
Giant Explorer E+ 3 er en allsidig el-sykkel
som passer perfekt til turer, pendling og som fremkomstmiddel. Sykkelen komme
med motor fra Yamaha SyncDrive, som er krankmontert på en flott aluxx ramme som
gir en jevn og fin flyt på sykkelen. Med komponenter fra Giant, Shimano, SR
Suntro, tektro og Selle Royal vil du få en sykkel med høy kvalitet og
komfortabelt utstyr.
Høydepunkter:
·
SyncDrive Sport,
70nm fra Yamaha som er krank montert
·
Batteripakke fra
Giant på 500Wh
·
Komplett med
heldekkende skjermer, støtte, lys foran og bak. Bærer som er MIK kompatibel.
·
Hydrauliske
bremser som gir god bremseeffekt
·
Et driftssikkert
girsystem fra Shimano
·
Dempegaffel fra
SR Suntro og Selle Royal skal gjøre syklingen mer komfortabel.
Størrelsemal:
·
S: 162-172 cm
·
M:
169-179 cm
·
L:
176-186 cm
·
XL:
183-193 cm
Merk at størrelsene kan overskride og at dette kun er ca.
tall.
Spesifikasjoner:
- Motor: SyncDrive Sport, 70Nm, powered by Yamaha
- Batteri: EnergyPak 500Wh
- Display: RideControl Dash,
full color LCD screen
- Lader:Energypak 4A
- Ramme: ALUXX
Aluminum, Overdrive 1½ - 1?" head tube, integrated KS18 kickstand
mount
- Styrelager: 1½ - 1?"
head tube
- Gaffel: SR
Suntour NEX E25 DS 63mm travel
- Nav: Giant eTracker, [F]
100x9mm QR [R] 135mm QR
- Felger: Giant eX2, Tubeless
Ready, 700c Aluminium
- Dekk: Giant Crosscut Gravel
2, 700x45c (622x45), Tubeless Ready, Reflex
- Bakgir: Shimano Alivio,
9-speed
- Kassett: Shimano CS-HG200,
11-36T, 9-speed
- Kjede: KMC e.9 Sport,
e-bike optimized
- Pedaler: Aluminum Platform
- Sete: Selle Royal Vivo Ergo
Moderate
- Setepinne: Giant 30.9mm, 2-bolt
Micro Adjustable, Forged Aluminium
- Styre: Giant Connect Riser
31.8x690mm
- Stem: Giant Contact
- Holker: Giant Contact Ergo
- Bremser: Tektro HD-M275
hydrauliske skivebremser
- NV32999
Tips til et godt vedlikehold av batteri på elsykler:
Vedlikeholdslad batteriet opp til ca.50%, ikke 100% - hver 2mnd
Lade hyppig i sesong
Batteriet bør lagres kaldt og tørt (ikke minusgrader, men 5-10grader)
Når batteriet er helt tomt, lad det med en gang. Ikke la det stå tomt over lengre tid
Batteriet bør ikke lades i minusgrader eller i sterk solsteik